Veel gestelde vragen door ondernemers

Waarom zou ik deelnemen?

CleverCard Concept

Drempelverlaging deelname gezamenlijk spaarsysteem
Consumenten zullen een spaarpas voor meerdere winkels/bedrijven eerder accepteren aangezien zij deze pas vaker kunnen gebruiken. Pashouders voelen een drempelverlaging aangezien zij kunnen sparen en gespaarde punten alleen bij deelnemende bedrijven kunnen inleveren.

Uw klantenbestand voor u inzichtelijk maken, vergroten en gezamenlijk versterken
Inzichtelijk maken: Alle deelnemers hebben een via CleverCard® een eigen CRM (Customer Relationship Management) systeem. Wanneer een pashouder zijn pas inschrijft bij een andere ondernemer en bij u komt betalen worden deze pashoudergegevens automatisch bijgewerkt in uw eigen CRM systeem.

Vergroten: Gezamenlijk worden er marketingacties uitgevoerd. Marketingacties worden gezamenlijk ondersteund d.m.v. een flyer in alle zaken en e-mailing naar alle plaatselijke pashouders.

Versterken: De CleverCard® is een gezamenlijk loyalty spaarconcept waarbij deelnemers elkaar helpen om consumenten aan elkaar te binden.

Omzet verhogen: Aangezien pashouders ook graag punten sparen en inleveren vormt de CleverCard® meerdere drempelverlagingen en bindfactoren voor uw zaak. Deze extra bindfactoren en drempelverlagingen zorgen voor meer traffic in uw zaak waardoor u uw omzet gaat verhogen.

Snel, veilig en efficiënt

CleverCard Terminal

CleverCard® Terminal
• Modern en draadloze terminal
• Beveiligd tegen onbevoegde personen
• Simpele en snelle besturing
• Vooraf ingesteld naar uw wensen
• Chipkaarttechnologie (SLE5542)
• Pas gaat jaren mee
• Optimale beveiliging tegen fraude en schade

Pas defect?

Hieraan zijn geen kosten verbonden! De klant vult het formulier in en u stuurt de kaart mee in de antwoordenvelop. Wij repareren de kaart en versturen deze retour aan de klant.

Pas gestolen of kwijtgeraakt?

Klant wil nieuwe pas met oude saldo
U heeft van CleverCard® formulieren en antwoordenveloppen ontvangen. Wanneer de klant zijn pas is verloren of heeft kwijtgeraakt dient de pashouder het formulier in te vullen en u brengt de pashouder € 3,- in rekening (€ 2,- voor een nieuwe pas en € 1,- administratie kosten). Het ingevulde formulier verstuurt u direct met eventueel nieuwe inschrijfformulieren en wij zorgen ervoor dat de pashouder zijn nieuwe pas met saldo opgestuurd krijgt.

Klant wil nieuwe pas aanvragen zonder het oude saldo over te laten schrijven
U kunt de klant een nieuw inschrijfformulier laten invullen en een nieuwe pas mee geven.

Ik ben mijn handleiding kwijt

Download de handleiding PDF bestand. Wel dient u Acrobat Reader te hebben geïnstalleerd op uw pc.

Mag ik de CleverCard® gratis weggeven aan mijn klanten?

Clevercards kosten voor de consument € 2,- dit is een vaste prijs, de CleverCard® spaarkaart mag dus niet gratis worden weggegeven aan klanten.

Ik heb geen flyers/formulieren/passen meer

U kunt altijd contact opnemen met uw accountmanager van de CleverCard®. Of neem contact op via het contactformulier. Bestellingen van passen kunnen (nog) niet online worden doorgevoerd.

Ik wil mijn CleverCard® Special flyer actie veranderen

U kunt dit altijd doorgeven via info@clevercard.nl. Geef duidelijk uw vestigingsplaats en bedrijfsnaam aan. Ook kunt u contact opnemen met uw accountmanager. Bij het niet aanleveren van een nieuwe actie gaat CleverCard® er automatisch vanuit dat u de vorige actie wilt herhalen.

Hoe kan ik mijn spaarmodel wijzigen?

U kunt uw spaarmodel altijd wijzigen, aangezien uw klanten wel juist op de hoogte moeten worden gesteld, heeft dit een verwerkingstijd van maximaal 4 maanden.

Zit uw vraag er niet tussen?

Voor al uw vragen kunt u ook contact opnemen met uw accountmanager of middels het contactformulier van deze site.