Veel gestelde vragen door particulieren

Hoe kom ik aan een CleverCard®?

Bij een van de deelnemers vraagt u om een Clevercard®. U vult het formulier in dat in de winkel ligt en u betaalt € 2,-. 

Let op! Het is belangrijk dat u uw contactgegevens heeft ingevuld. Alleen dan kunnen wij uw oude saldo op uw nieuwe kaart bij laten schrijven.

Hoe zit het met privacy?

Uw ingevulde persoonsgegevens worden opgenomen in het klantenbestand van CleverCard®. Daarnaast worden door CleverCard® spaar- en verzilvertransacties bijgehouden. 

Deze gegevens worden uitsluitend gebruikt voor het berekenen van uw spaarsaldo, u informeren over acties en aanbiedingen, ten behoeve van onderzoek en om eventuele fraude te voorkomen.

Alle persoonsgegevens worden door CleverCard® conform de Wet Bescherming Persoonsgegevens verwerkt. Dit houdt onder meer in dat CleverCard® in principe geen gegevens van pashouders aan derden verstrekt, tenzij CleverCard® hiertoe verplicht is op grond van de wet.

Voor meer informatie bekijkt u onze algemene voorwaarden.

Waar check ik mijn spaarsaldo?

U kunt uw saldo altijd opvragen bij alle deelnemers, zij kunnen de spaarkaart uitlezen met de terminal.

Ook kunt u uw saldo altijd online checken

Uw saldo kan verschillen van het daadwerkelijke saldo aangezien het verwerken van de recente transacties enige tijd duurt.

CleverCard® kapot, gestolen of kwijt?

Let op! Het is belangrijk dat u uw contactgegevens heeft ingevuld. Alleen dan kunnen wij uw oude saldo op uw nieuwe kaart bij laten schrijven. Gaat u hiervoor naar ons service centrum. Borne: Schoenmakerij Flink. Winterswijk: Fixxar (voorheen Plentyparts)

Nieuwe pas aanvragen?

Een nieuwe pas vraagt u aan bij een van de deelnemers van CleverCard®.

Pas Defect?

Hieraan zijn geen kosten verbonden! Aan de hand van het kaartnummer zoeken wij het saldo van de kaart op.

Gestolen of kwijt?

Wanneer uw pas is gestolen, kunt u bij ons service centrum een nieuwe pas aanvragen.

Kosten?

Alleen wanneer u uw pas bent verloren of gestolen betaalt u voor een nieuwe pas aan het CleverCard®Service centrum € 2,-.

Waar ontvangt u uw nieuwe pas?

Uw nieuwe pas ontvangt u direct bij ons servicecentrum.

Hoe kan ik sparen met mijn CleverCard®?

Bij alle deelnemers ontvangt u punten bij aankoop van alle producten/diensten. De puntwaarde is vastgesteld op € 0,01.

U ontvangt extra korting of CleverCard® punten bij aankoop van producten/diensten die staan vermeld op de CleverCard® Specials. Op deze flyer staan uitsluitend speciale acties op producten en diensten bij aankoop waar- van die extra korting/punten worden verkregen. De punten worden automatisch bijgeschreven op uw CleverCard®.

Wat is CleverCard® Feliciteert! precies, en hoe werkt het?

Een gezamenlijke flyer met speciale acties omdat u jarig bent. Deze acties zijn alleen geldig op vertoning van een Paspoort/identiteitsbewijs/rijbewijs en uw CleverCard®

Let op! U kunt alleen gebruik maken van deze actie op de dag dat u jarig bent. Bent u jarig op zondag of maandag? Dan mag u alleen op de dinsdag na uw verjaardag langskomen!

Hoe kan ik betalen met mijn CleverCard®?

De CleverCard® punten kunnen worden verzilverd, door ze uit te gegeven aan diverse producten en diensten van alle deelnemers van CleverCard®.

Voor hoeveel korting spaar ik nou eigenlijk?

Hoeveel korting wordt bijgeschreven wordt door elke deelnemende zaak zelfstandig bepaald. Het kortingpercentage wordt duidelijk weergegeven in de zaak en bij elke deelnemer op deze website. De deelnemende zaken zullen tijdens acties veelal ook meer korting geven, al of niet op bepaalde artikelen. Maar de deelnemende zaken zijn ook gerechtigd om geen of minder korting te verlenen op bepaalde artikelen of in bepaalde perioden. Bij het retourneren van artikelen kunnen toegekende punten weer in mindering worden gebracht.

Hoe herken ik de deelnemende zaken?

Deelnemers zijn te herkennen aan een CleverCard® deelnemers sticker. Ook kunt u ze bekijken onderdeelnemers op deze website.

Hoelang blijven gespaarde punten geldig?

Wanneer de CleverCard® een jaar niet is gebruikt, om te sparen of te verzilveren vervallen de punten aan de CleverCard®. 3 maanden daarvoor krijgt u daarvan bericht via e-mail, zodat u de pas weer kunt activeren.

Kan ik mijn gespaarde punten overdragen aan een ander?

Gespaarde punten op de CleverCard® kunnen niet overgeboekt worden naar een andere spaarkaart, maar kunnen wel gezamenlijk worden geïnd.

Hoe zit het met de aansprakelijkheid?

De deelnemende zaken aan CleverCard® zijn niet aansprakelijk voor de gevolgen van het gebruik van de CleverCard® en de gevolgen die ontstaan uit diefstal of verlies van de CleverCard®. CleverCard® is geen partij in de transactie tussen u en de deelnemende zaken.

Wie waakt over mijn gespaarde punten?

De verstrekte kortingen worden elektronisch doorgegeven aan CleverCard®. De geldwaarde van de korting dienen de deelnemende zaken periodiek af dragen. Bij verzilvering krijgen de deelnemende zaken de verleende korting uitbetaald. Per saldo staat de geldwaarde van uw pas dus op een bankrekening van CleverCard®.

Wat als er iets is fout gegaan?

Indien CleverCard® constateert dat er fouten of vergissingen zijn gemaakt bij het bij- en afboeken van spaarpunten op de spaarkaart, kan CleverCard® tot correctie overgaan en bent u verplicht ten onrechte ontvangen spaarpunten af te laten boeken respectievelijk het onterecht ontvangen bedrag terug te betalen. CleverCard® heeft het recht uw aankoopnota’s op te vragen teneinde het saldo te verifiëren. De administratie van CleverCard® is bindend voor het bepalen van het puntensaldo.

U heeft klachten?

Klachten kunt u middels ons contactformulier via onze website doorgeven. Wij zullen u z.s.m. antwoorden.

Zit uw vraag er niet tussen?

Voor al uw vragen kunt u ook contact opnemen middels het contactformulier.